Ambitieuze Heilooërs met een groen hart en een frisse blik op de gemeentepolitiek worden opgeroepen zich te melden, bijvoorbeeld als kandidaat-bestuurs- of raadslid.

Het aantal mensen dat GroenLinks stemt in Heiloo neemt de afgelopen jaren toe. De urgentie voor groen lokaal beleid is bovendien groter dan ooit. Er spelen in onze gemeente veel belangrijke thema’s waarover we graag willen meepraten èn meebeslissen, van de noodzaak voor meer sociale huur en betaalbare woningen, de energietransitie tot de verkeersverdeling en het behoud van de groene leefomgeving.

Voor het nieuwe bestuur, maar ook voor de kandidatenlijst, zoeken we een goede mix van ervaring en nieuw talent en we roepen daarom ook specifiek jonge Heilooërs met politieke ambitie op zich te melden. Uiteraard komen we ook graag in contact met Heilooërs die zich op een andere manier actief voor GroenLinks Heiloo willen inzetten.

Spreekt dit je aan en wil je meepraten én meebeslissen over de toekomst van ons dorp? Stuur dan een e-mail met korte motivatie naar Heiloo@groenlinks.nl